Publiceret: 10. februar 2016

Riget vil vide hvad brugerne mener, så servicen kan forbedres

I en stort opslået annoncekampagne  inviterer det højt specialiserede Rigshospital patienter og pårørende til at give udtryk for deres meninger, erfaringer og forslag til forbedringer.Torsdag d. 11. februar fra klokken 13 til 15 kan du ringe, hvis du har noget på hjertet - og det er ikke hvem som helst der tager telefonen. Vicedirektør Susanne Poulsen sidder klar ved fastnettelefonen.

Ring - du ved ikke hvornår du får chancen igen

Det er helt enestående, at Rigshospitalet vil høre hvad du som bruger af hospitalet mener og tænker. Derfor bør du ringe, hvis du har noget på hjertet, for det er ikke sikkert at du får chancen igen. Men du SKAL ringe torsdag d. 11. februar fra kl. 13-15. Vi håber at du kan komme igennem, for hvis blot få promille af de mange tusinde patienter, som årligt bliver behandlet på rigshospitalet ringer, kan du ikke regne med at komme igennem i telefontiden.

Det må du ikke

Du må ikke kontakte det højt udviklede hospital via sociale medier som f.eks. Facebook, for det bruger de ikke.

Du må ikke sende en e-mail, for så havde de angivet en e-mail adresse i annoncen.

Du må ikke ringe udenfor det angivne tidsrum.

Du må ikke sende et brev, for så havde adressen været angivet i annoncen.

Du må ikke møde op personligt.

Du må ikke give din mening til kende via Rigshospitalets hjemmeside - hvis det var meningen havde de lavet en formular til formålet på hjemmesiden.

Tambou.dk mener

Hvis Rigshospitalet virkelig ønsker feedback og forslag fra patienter og pårørende, burde hospitalets indsats om området være helhjertet og 24/7/365, med mulighed for at indhente den ønskede viden systematisk, så den effektivt kunne bruges i hospitalets udviklingsproces. Den igangværende annoncekampagne udstiller Rigshospitalet som en ikke tidssvarende institution, der kun nødtvunget vil høre brugernes mening.
 
rigshospitalet annonce
 

 

Kommentér denne artikel

0

Kommentarer

  • No comments found